1 Eylül 2009 Salı

YUMURTALI PATATES


Annemin yaptığı daha güzel oluyodu :( Ama sebebinide çözdüm. Ben tavanın azını kapatım o yüzden patatesler kızarmayıp haşlama gibi bişey oldular. Annemin patatesleri çıtır çıtır kızarmış olurdu. Artık birdahakine azını kapatmadan yaparım.

MALZEMELER; Patates, yumurta tuz sıvıyağ. Miktarlar kişi sayısına göre değişkendir. Ama yumurta az olması lazım. Omlet değil çünkü bu!!!!

YAPILIŞI; Küp küp doğranmış patatesler az sıvıyağda kızartılır.Tuz eklenir. Üstüne çırpılmış yumurta konulup karıştırılır.

Sahurda afiyetle yenir.

5 yorum:

  1. öznurcum ben patetsler piştikten sonra ocağın altını açıyorum bir iki dakika öyle pişiriyorum.altları kızarıyor.kapağını kapatmazsan çok daha uzun sürede pişer aklında olsun..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bayılırım buna bazen çay saatinde çayın yanınada yaparım ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  3. canım ben de bayılırım yumurtalı patatese ellerine sağlık kızarmadanda olmuştur işte yumuşacık:)

    YanıtlaSil
  4. olsun bu da haşla tarzı fena mı yani:)
    pek severim ben de. kahvaltılarda harika olur,tabi şimdi sahurda:)

    ellerine sağlık canım,
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. Yumurtalı patatese asla hayır demem nefistir ,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil