30 Nisan 2009 Perşembe

YALANCI PROFİTEROL


Bir yalancı profiterol tarifide benden. Aslında birazını Oktay Usta'dan kopya çektim. O kremasınıda kendi yapmış ben hazır puding kullandım. Birde amasya elması yerine normal kırmızı elma kullandım. Gelelim tarife;
MALZEMELER
2 ortaboy elma
3/4 paket çifte kavrulmuş petibör büsküvi
1 tatlı kaşığı tarçın
1 avuç dövülmüş ceviz.
Kreması için
puding ve süt :)
YAPILIŞI
Büsküvileri iyice ufalanır, içine kabukları soyulmuş elmalar rendeleni, tarçın ve ceviz eklenip yoğurulur. Küçük parçalar alınıp yuvarlanır. Uygun bir servis tabağına konur. Üstüne hazırlanan puding dökülür. dolapta soğutulup servis yapılır.
Biz beğendik tavsiye ederiz.
Afiyetle...

4 yorum:

  1. yalancı malancı ismine bak ye işte:))
    elma büyük bir nimet,herşeye yakışıyor.

    ellerine sağlık Öznurcumm:)

    hıı bu kadar ara verme yahu,özlüyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Nerdesin tatlım özlettin valla kendini gene döktürmüşsün nefis gözüküyorellerine sağlık canım öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. ohh be dönüş yaptın nihayet :) bu arada seni kopyacı seni oktay ustada olmasa ne pişireceksin :) şaka bi yana bende istiyom yalancıdan ee bi de lazanya yapacaksın bana söz verdin :)

    elbisen bitti sen giyemeden koyarım bile bakarsın bloguma görürsün elbiseni :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine emeğine sağlık.Harika görünüyor...Yemek alışkanlığını mutlaka değiştirmelisin.Bence 5-6 öğün yemeye dikkat et arkadaşım.Az ye ama sık sık ye ve sebze ağırlıklı beslenmeni tavsiye ediyorum.
    Bende uzunca bir dönem işlerimin yoğunluğu nedeniyle dengesiz ve düzensiz besleniyordum.Yemek yememek için hep bir mazeretim vardı ama bir süre sonra grip ve nezle yakamı bırakmadı.Doktorum tamamen beslenme alışkanlığıma bağlı bir metobolik çökme teşhisi koymuştu şimdi azda olsa en az 4 öğün yemeye çalışıyorum.Sebze ve bol meyve....
    iyi bir hafta sonu geçirmen dleğiyle...
    sevgiyle kal,


    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil