20 Ekim 2008 Pazartesi

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ :)

Herkese günaydın ve iyi haftalar dilerim. Ben bu haftaya çok güzel bir haberle başladım.
Sevgili blog arkadaşım Ceyda sağolsun beni uluslararası arkadaşlık ödülüne layık görmüş. Kendisine burdan kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. Ondan öğrendiğime göre; bu uluslararası arkadaşlık ödülü,dünya çapında arkadaşınız olan blogerlerı tanıtmak amaçlı veriliyormuş. Ödül alıcı tarafından devrediliyormuş. Her seferinde farklı isimler söylenmeliymiş ki ödül sürekli aynı kişiler arasında dönüp durmasın. Bende kendi ödüllerimi;
gönderiyorum. Herkese kucak dolusu sevgilerle...

2 yorum:

  1. canım ismimi görünce çok sevindim..ödül için teşekkürler....

    çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Canım ya hem utandırdın hem de inanılmaz mutlu ettin beni
    bu incelik için kocaman öpücüklerrrr

    YanıtlaSil