29 Ağustos 2008 Cuma

FIRINDA KÖZLENMİŞ KIRMIZIBİBER

Fırının ızgara bölümündeki 3. denemem. Ve buda diğerleri gibi harika oldu. Gerçi bloğa sadece ızgara köfteyi koyabilmişim. Büyük ihtimal ızgara tavuk kanatları pişer pişmet yemişizdir. :) Birdaha yaparsam fotoğraflayıp onunda tarifini veriyim.

Fırında közlenmiş kırmızı biberler için sadece kırmızı bibere ve aliminyumfolyoya ihtiyaç var. Ben denemek için folyoya sarmadan da yaptım ama hiç tavsiye etmem. Tadında hiçbir değişiklik olmamakla birlikte folyosuz olanlar sayesinde fırınım battı :((((((((((((((((((( Hem folyolu olanları soymak daha kolaydı. Fırınıda önceden ısıtmadan direk koydum ve 200 derecede pişirdim süre veremiyorum çünkü tutmadım. Ara sıra folyosuz olanları kontrol ettim. Birdahakina süresinede bakmalıyım çünkü folyolu olunca içini açıp kontrol etmek zor olur heralde.
En kısa zamanda daha çok biber alıp közliyip buzluğa koymayı pilanlıyorum. Kışın salatasını yaparım. Sizede tavsiye ederim.

Afiyetle kalın....

2 yorum:

  1. sanada hayirli bereketli ramazanlar dilerim canim

    YanıtlaSil
  2. meraba bende biber közlemsine bayylıyorum.. harika oluyor hele de sarımsakla ooof... ellerine sağlık canım.. sevgiler

    YanıtlaSil