25 Nisan 2008 Cuma

FIRINDA MANTARLI BİFTEK



...Herkese iyi haftalar dilerim.
...Bu hafta sonu Devletşah Hanım'ın sitesinden mantarlı biftek yemeğini denedim. Çok güzel bir yemek oldu. İlk defa kremayı bir yemekte kullandım ve gerçektende harika bir tat verdi yemeğe denemenizi tavsiye ederim. Ama benim etlerim biraz kalın kaçtığı için sert oldular. etleri ince tutmanızı veya iyicce pişirmenizi tavsiye ederim. Birde ben mantarlı sosa birazda karabiber koydum hoş bir tadı oldu. Yemeğin tarifine yazı başlığını tıklayarak ulaşabilirsiniz.
...Bu arada bütün blog arkadaşlarımın arkadaşlık haftasını kutlarım.

3 yorum:

  1. Cok nefis bir yemek olmus, kremali yemekler gercekten de cok lezzetli oluyor. Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  2. Hımmmmm çok leziz, çok iştah açıcı olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. öznurcum görüntü harika.eminim tadı da öyledir.ellerine sağlık canım.
    güzel bir hafta diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil