25 Ağustos 2010 Çarşamba

Truff


Merhabaa ben Özden. Öznur'un kardeşiyim. İşe başladığından beri pek ilgilenemediğini biliyordum ben de yaz tatilinde yemek yapmaya başlayınca blogunu ortak kullanmaya karar verdik :) Bu çikolatalı tatlının kesin olarak tarifi verilemez çünkü yaratıcılığa açık kendiniz bir şeyler ekleyip çıkartabilirsiniz. Ben bir keresinde de hindistan cevizli puding ile denedim tavsiye ederim çok güzel oluyor.


Malzemeler:

Kakaolu puding

2 bardak süt

1 paket petibör

6-7 adet kuru kayısı

Kuru üzüm

Ceviz

Hindistan cevizi


Yapımı:

Kakaolu puding 2 bardak sütle pişirilir. Sürekli karıştırılarak 20 dakika kadar soğutulur. Petibör ufalanır. Kayısalar yumuşaması için sıcak suda bekletilir. Küp küp doğranır. Puding, ufalanmış petibör, küp küp doğranmış kayısı, ufalanmış ceviz ve üzüm karıştırılır. İsteğe bağlı boyutlarda yuvarlak şekil verilir. Dışı hindistan ceviziyle kaplanır.

Afiyet olsunn:)

6 yorum:

  1. hoşgeldin sevgili Özden,
    trufflarında nefis görünüyorlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Biküvi ile denemedim genel de ben artan kek lerı değerlendirmek adına yapıyorum.
    Bazen canım istiyordu ve artan kek olmadıgından geçişdiriyordum.
    Bunu denıyeceğim..
    Ellerıne sağlık bereketi bol olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.
    Hayırlı iftarlar.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. canımın içi özdenciğim:)seni çok çok tebrik ediyorum başka türlü ablanı motive edemezdin:)
    senin bu tarifin mükemmel ellerine sağlık ben de mutlaka deneyeceğim.Ayrıca doğum gününüde kutlarım nice nice sağlıklı ve başarılı yıllar dilerim tatlım.Sizleri çok öpüyorum,selamlar..

    YanıtlaSil
  5. Özdencim ellerine sağlık canım. yeni bloğun hayırlı olsun :)

    Öznur

    YanıtlaSil
  6. Hepinize çokk teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil